Rabu, 22 November 2017

Bahasa Sunda, Lucu Lucuan (Bobodoran)

Lucu Lucuan (Bobodoran)



Istilah barudak ayeuna teu lepas tina kecap jatuh cinta, numana ngandung harti tut wuri hayandani (hitut nyeri hayang deui). Geus puguh jatuh cinta teh nyeri tapi hayang deui hayang deui.

Kalo yang ini di artiin, lucunya bakalan ilang bray, sorry ya!

Urang Amerika mah lamun hitut teh ngobrol : "excuse me"
Urang Inggris lamun hitut teh ngobrol, "pardon me"
Mun urang Singapore, ngobrol, "Im sorry"
Tapi ari urang Indonesia mah ngobrolna teh, "lain abi!! lain abi!!"

Artinya :
Orang Amerika kalo kentut bilang : 
"excuse me"
Orang Inggris kalo kentut bilang : 
"pardon me"
Kalo orang Singapore mah bilang : 
"Im sorry"
Tapi kalo orang Indonesia yang kentut, bilangnya : 
bukan gue! bukan gue!

Tips jeung cara supados tetep awet ngora, nyaeta :

1. Loba nginum cai kalapa ngora.
2. Nginum jamu awet ngora.
3. Tuang daun ngora.
4. Gaduh istri ngora.

Artinya :
Tips dan cara agar tetap awet muda, yaitu :
1. Banyak minum air kelapa muda.
2. Minum jamu awet muda.
3. Makan (lalapan) daun muda.
4. Punya istri muda.

Pas ningali bayi, abdi inget "Teddy Bear Doll".
Pas abdi ningali budak alit, abdi janteun inget "Barbie Doll".
Pas abdi ningali kamu, ehh inget na "Panadol"


Artinya :
Pas liat bayi, gue inget "Teddy Bear Doll"
Pas gue liat anak kecil, gue jadi inget sama "Barbie Doll"
Pas gue liat elu, eh ingetnya "Panadol"


EmoticonEmoticon